7 dagar kvar sen är det JULLOV!!!!

Halloj!
Har precis kommit hem från skolan. Den blev inte så farlig som jag trodde den skulle bli. Funderar på att vara så pass duktig och börja med psykologiuppsatsen som är tills på fredag. Nu längtar jag verkligen till jullovet...Är bara 7 dagar kvar.
Annars så har väl skolan varit helt okej. Började med miljöpolitik där jag och Frida typ var klara med det som vi skulle göra, så jag satt bara och pluggade till provet jag hade efter. Jag har ingen aning om hur provet gick. Jag har inte riktigt lärt mig hur miljöläraren funkar när han sätter betyg. Men jag hoppas på ett G iallafall. Skulle vara nice med ett MVG men det har jag aldrig fått av den läraren och kommer aldrig få det heller. Sen på samhällen så kollade vi på en dokumentär och Romer. Jag hade redan sett halva men den är fortfarande lika intressant. Man får så mkt åsikter, men de tänker jag inte rabbla upp nu.

Har för övrigt inte hittat nån ny bra music...Nån som håller på någon bra låt?

Men ska börja med uppsatsen nu.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Antonia

Måste du va så himla duktig och börja med den?! Då måste jag ju också börja nu ju! ÅÅÅHH! Jobbigt..... ;) Haha*

2009-12-14 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0