In the end of year 2009

Halloj!
Ska snart börja städa mitt rum men tänkte först slänga in ett inlägg. Blir nog sista inlägget för detta året. Ikväll kommer Becca och Fia hit och vi ska titta på film eller nått innan vi beger oss in mot stan. Vi hade tänkt att käka lite på Chili Thai. Blir nog en superbra nyårsafton :D

Jag längtar jättemycket till år 2010, om jag ska vara ärlig. 2009 har inte direkt varit mitt år om man säger så, så det ska bli skönt att börja på ett nytt kapitel i mitt liv. Under 2010 (hoppas) vill jag:
- Ta studenten
- Flytta till England
- Hitta ett jobb (mitt i lågkonjunkturen)
- Fylla 19
Det finns en massa som jag vill göra detta året men kommer fasen inte på så mycket mer just nu. Haha!

Men jag vill bara önska er GOTT NYTT ÅR! och jag hoppas att ni får en superbra nyårsafton :D

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0