Pluggpaus

Tjo!
Har pluggat nu i ca 4 timmar så jag känner mig helt knas i huvudet nu. Det cirkulerar en massa samhällsord så som: Mandat, regering, riksdag mm. Jag hade tänkt att läsa igenom det en sista gång och läsa igenom mina anteckningar. Är lite smått nervös inför provet imon men man får faktiskt skylla sig själv när man började plugga dagen innan. Det är så typiskt mig att göra det, måste skärpa mig med det.

Har lyssnat på musik också så att jag nästan har ont i öronen. När jag pluggar brukar jag lyssna på lite "töntig" musik. Men det funkar för mig eftersom jag kan koncentrera mig bättre då.

Imon blir det stan med Fia. Ska se om vi hittar några julklappar. har ju som sagt inte börjat med det än så jag är lite halvt stressad. Är ju så många man ska köpa till. Några julklappstips till mammor? Det blir svårt att köpa till mammsen i år. Men nått ska man väl hitta på. 

Nu ska jag gå och fixa en kopp thé. Mums!
Puss & Kram


Så här känner jag mig just nu! (Bild hämtad från google.se) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0