Provet är äntligen avklarat :D

Har skrivit samhällsprovet nu. Vet faktiskt inte hur det gick men jag hoppas iallafall på ett VG. Vill ju jättegärna få MVG men det kommer jag verkligen inte få på detta provet. Men vi har ju en termin till som man får chanser till att sätta ett MVG.
NU ikväll blir det julklappsjakt med Fia. Annars denna helgen ska jag inte göra så mkt. Måste plugga till mitt prov på måndag + att jag funderar på att börja med psykologiuppsatsen. Är också jäkligt baksugen så lite julgodis blir det nog också. Självklart blir det ridning i helgen också. Hade tänkt att träna båda pållarna i dressyr och hoppning. Jag känner också att jag behöver få lite motion. Eftersom jag har varit sjuk i typ 2 veckor så har jag inte kunnat träna över huvud taget. Har väl gått upp en 5 kilo bara för det, haha!

Jag vet inte hur mycket jag kommer blogga i helgen men nått inlägg ska det väl bli kan jag tänka mig.
Ha en superbra helg!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0