Sleeping morning

Tjaa!
Sitter och försöker skriva ut mitt naturkunskapsarbete hos mamma, men det blir bara fel. Teknik + Mickan = en dålig idé. Idag är det torsdag (fasen va veckorna går snabbt) och snart är det helg. Vädret är snöigt. Love It!
Jag börjar inte förrens 10.20 idag och då har jag naturkunskap. Sen har jag engelska och då ska vi titta på film, hoppas bara det blir nån bra.
Måste skriva klart min psykologi hemtenta tills imon också, sen har jag inga mer läxor. Ganska skönt. Men det här med julklappar går lite åt h"#¤%/&. Var ute på stan igår och försökte hitta några, hittade till mamma, pappa och Ediz. Jag kan säga att jag är långt ifrån klar. Men jag har ju lyckats hinna alla andra åren så då ska jag väl hinna detta året också, tycker jag.

Efter skolan så ska jag och mamma till veterinären med Honey och Zlatan. De ska vaccineras. Det är lite roligt att åka bil med, framförallt, Zlatan eftersom han sitter och tjuter (mjauar) hela jäkla tiden som om vi misshandlade honom. Han gillar inte att åka bil kan jag säga. Haha!

Men ni får ha en snöig torsdag!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Köpt non julklapp te mej??

2009-12-17 @ 20:52:06
URL: http://kittencat.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-23 @ 20:01:45
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0