Thursday

Hejsan!
Har precis kommit hem från skolan nu och ska snart dra ut till stallet en sväng. Hinner tyvärr inte rida idag eftersom jag måste plugga som ett as till provet imon. Men mocka hinner jag (tyvärr) :P
Skolan idag då...skippade naturkunskapen idag eftersom jag mådde illa på morgonen. Sen var det bara att masa sig iväg till engelskan där vi hade värsta "nationella" provet. Satt och skrev en uppsats på 60 minuter, kul...NOT!
Sen efter det hade vi "drama" i aulan och jag spelade patient. Jag är inte mycket av en teatermänniska, men det var faktisk väldigt kul. Vi har ju en del roliga människor i våran engelskagrupp, haha!

Men ska dra ut till stallet nu...
Ha en bra torsdag!
Puss & Kram


Guess what...I want snow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0