Wednesday

Tjao!
Har precis varit ute och mockat i stallet. Är det inte underbart med all denna snön? Jag älskar det.
Idag är jag ju som sagt ledig, jag kommer sakna att vara ledig på onsdagar för efter jul så kommer jag inte att vara det. Blää! Jag försökt emig på psykologin innan idag på morgonen men kom inte så värst långt. Har glömt boken i skolan så det är väl en 5 frågor som jag inte kan göra utan den, men jag ska hämta den sen i eftermiddag. Ska ta bussen in till stal vid 3 för jag måste verkligen köpa julklappar. Har inte köpt en enda. Som tur är ska jag till Växjö på lördag och då hoppas jag få ganska mycket klappar köpta.

När posten kom idag hade jag fått ett brev och där i låg 2 biobiljetter..Yey! Får spara dem tills det att Harry Potter kommer ut. Eller har ni något bra biotips?? 

Ha en superbra onsdag!
Puss & Kram


"Honey i vildmarken"  


Kommentarer
Postat av: Ida

Snön är underbar! Men de kommer bli hur segt som helst att behöva ha samhäll sen efter jul =( <3

2009-12-16 @ 14:19:51
URL: http://idanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0