Hastings, England

På måndag kommer min lillsyrra hem från England efter att ha varit borta i 3 veckor. Hon är på samma ställe som jag var på för två år sen (då jag blev "kär" i landet). Hon är på samma ställe + att hon bor i samma familj som jag. Det var lite roligt för de kom ihåg mig för de frågade syrran om jag var hennes storasyster precis när hon kom dit.
Här kommer lite bilder från Hastings och jag vill bara säga att jag saknar alla som jag var där med så in i bomben. Jag kommer alltid att minnas Hastings 2007!! <3

Den berömda piren i Hastings        En gata i Hasting       
                  Piren i Hastings                                       En gata i centrala 

Jag och den hästen som jag hade under en vecka. Hon hette
Jag och "Pipe" (hästen som jag hade)

En blandning mellan sverige, norge och finland
             Hela min ridgrupp


 Anna (en av mina rumskamrater) 


                             Huset som vi bodde i


       Den lilla söta trädgården


              Utsikt från East Hill


                                     "The Gang"


                          Buss
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0