Jobbar..

Sitter just nu på jobbet och bloggar. Har lunchrast och lyssnar på rix fm. Det skulle nog vara ganska kul att prata i radio, de verkar ha roligt iallafall. Har fått reda på att jag inte jobbar imon så jag tar helg nu eftre denna dagen. Imon blir det troligtvis stan med en kompis, hon skickade ett sms och sa att det var rea i affärerna så hon fick lust att shoppa lite. Jag ska nog inte shoppa alls mkt, har ett presentkort på "glitter" på 100 kr som jag kanske ska handla upp. Alla som har flyttat till London säger att man behöver ha ungefär 10.000-20.000 kr sparade så jag hade tänkt att börja spara lite smått. Nä, nu ska jag börja jobba lite igen. Slutar ju som sagt vid 16.00 sen ska jag och mammsen till "erikshjälpen".

Puss // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0