Sävsjö 2009

Halloj! Sitter här och är proppmätt. har precis ätit soppa och bröd (som jag har bakat). Fick lite insperation från när jag och Ida bakade igår. Ska snart hoppa in i duschen en sväng hade jag tänkt. Ska ju åka till Sävsjöfestivaeln en sväng sen ikväll med Ida. Det kommer nog att bli najz.
Igår så fick Ida och jag ett s.k. bakryck så vi bakade bullar, bröd, gröna maränger, och "kaffebollar" (haha) + att vi gick igenom projektarbetet och skolan lite och det känns skönt att vi klargjorde vissa saker när det gäller det. Det ska också bli spännand att börja skolan igen tkr jag, man vet inte riktigt vad som väntar...

Nä, nu pallar jag inte skriva mer (eller så har jag inte så mkt att skriva om mer).
Ha de finfint!


Puss // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0