Trött, tröttare, tröttast

Rubriken säger allt, haha! Har jobbat från 08.30-16.30 och var inte hemma förrens halv 6. Det var  ganska mycket jobb idag som väntade menmen...Man får ju lön. När jag kom hem så cyklade jag en liten sväng, räknade faktiskt på hur lång och kom upp i 2 mil. Ska försöka cykla varje dag nu så att jag får upp konditionen lite nu innan skolan (så jag försöker INTE att gå ner i vikt som en viss kompis tror hela tiden så fort jag rör på mig).
Min lillsyrra kom ju som sagt hem från England i måndags och då hade hon köpt ett par cykelhandskar vilka jag invigde idag. De funkade finfint och jag kännde mig faktiskt lite smått proffsig. Det kan vara ett tips om man inte känner sig motiverad för att träna: att köpa riktiga kläder och "utrustning" så känner man sig kanske lite mer motiverad. Själv så är jag en sån som aldrig har varit så motiverad till att träna utan får dessa "infall" lite då och då. Men när man väl har fått på sig träningskläderna så känns det bättre och jag blir nästan sugen på att träna. 
Sitter just nu i soffan framför TV:n med katten och tittar på "Jönssonligan på Mallorca". Skitbra! Imon blir det jobb igen och sen bus med Ida, haha! :P



God natt // M   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0