Friday night...Fit for fight (NOT)

Sitter här och kollar runt lite på nätet. Är en ovanligt lugn kväll eftersom alla min kusiner har åkt hem. Vi firade ju som sagt mamma igår så vi var ca 19 personer här varv 9 var barn. Tydligen så räknar de mig som ett barn fortfarande, eller så var det för att jag skulle ta hand om alla ungarna när de kladdat ner sig med mat, för jag fick sitta vid barnbordet. Min 10-åriga kusin frågade mig igår når jag skulle skaffa barn, haha. Min äldsta kusin fick sitt första barn när hon var 20 så det börjar väl bli dags för mig nu, tycker iallafall mina kusiner. Jag vill nog vänta i några år till, haha! Det är alltid trevligt när hela släkten (på mammas sida) träffas, blir ju inte så ofta. De pratade om att hela släkten skulle invadera Liseberg v.38 eller nått så vi får se hur det blir.
Är väldigt sugen på att tatuera mig nu. Min kusins sambo är tatuerare så ska nog tatuera mig hos honom. Han har gjort tatueringar på min morbror, moster och min mosters man som är jättesnygga. Men vad vill man ha för tatuering? Har kommit så långt så att jag vet att jag vill ha en svartvit och inte så stor, men sen? Nån som har något bra tips?


Puss // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0