2009-10-05

Tjaa!
Sitter här på jobbet och ska snart åka hem. Har dock inte jobbat idag utan gått i skolan men jag och mammsen ska åka till Granngården och köpa spån till pållarna. Skolan idag var helt klart onödig. Började med miljöpolitik där de grupper som inte redovisat redovisade så vi satt bara och lyssnade, hur segt som helst. Sen hade vi en rast på 4 TIMMAR tills att våran sista lektion skulle börja. Vi skulle ha en genomgång på idrotten om hälsoarbetet + lite annat, men den var inte alls så viktig som läraren hade sagt. SÅ under dessa 4 timmarna åkte jag hit, till jobbet, och pluggade lite svenska. Blev klar med alla uppgifterna i boken och jag lärde mig en del faktiskt. När jag kommer hem sen ska jag nog rida en sväng. Har inte kunnat träna på hela helgen p.g.a. det dåliga vädret så jag känner att jag verkligen är sugen på att träna (inte illa va?). 
Känner mig också ovanligt glad idag, vet ej varför men så är läget. Ibland kan jag bara bli hur glad som helst utan anledning, lite skumt, men ändå. 
Är lite sugen på att cykla också så vi får se om jag hinner det efter att jag har tränat båda hästarna. 
En lite notis: Jag älskar verkligen detta vädret, älskar hösten. Men snart vill jag att snön ska komma så att man kan plocka ut skidorna. Jag tror att det här med motivation till träning är, för mig, att variera träningen så ofta som möjligt. På sommaren/våren/hösten cyklar jag och på vinterna åker jag längdskidor. Rida gör jag året om, men det är ju såklart lättare att verkligen träna när det inte är snö eller stenhårt på banan. 
MEn ska gå och tjata lite på mamma så att vi kommer iväg nångång. Vill inte komma hem för sent eftersom det blir ju mörkt vid 7 nu typ. 

Ha en superbra måndag eftermiddag (för det ska jag)


Väldigt fin bild (hämtad från google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0