2009-10-06

Hallå!
Ska snart ut och cykla en sväng men först ska jag käka en korv. Pappa håller på och fixa det och ska jag vara ärlig så är jag megahungrig. Skolan idag var seg (känns som om jag säger det hela tiden, men det är verkligen segt så jäkla ofta), blev väldigt flum den sista halvtimmen.
Imon är jag ju som sagt ledig. Vid 10.00 blir det fika och en runda på stan med Fia och Ramona, och sen blir det ett spinningpass. Sen ska jag inte göra ett skit under hela dagen, eller...jag måste nog göra lite svenska kanske. 

Men ska gå och käka min korv nu. 
Ha de finfint!

Missa inte premiärerna ikväll
 
Ugly Betty och....


Desperate Housewives

Kommentarer
Postat av: Ida

Flumm är de minsta man kan säga;)

<3

2009-10-06 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0