2009-10-08

Torsdag! Idag har jag typ varit flum hela dagen men värst var nog ändå engelskan. Det är något med den lektionen som gör så att jag flippar ut totalt. Kan det vara att Antonia SLÅR mig hela tiden? Haha*
Efter skolan åkte jag till mammas och pappas jobb och hämtade upp mammsen eftersom vi skulle till Maxi och handla. Köpte en pizza som jag precis åt upp....Hur gott som helst! Har till och med hunnit med att ut och cykla. Men precis när jag skulle ut så började det såklart att regna, men jag gav mig ut ändå. En guldstjärna till mig!

Men ska göra klart svenskafrågorna nu..
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Antonia

Kan det va så att DU slår mig Mickan?? Jo jag tror faktist det xD

2009-10-08 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0