2009-10-11

Hejsan!
Har inte bloggat på hela helgen men har lixom inte haft någon blogglust. Men ska försöka med ett seriöst inlägg nu. I fredags blev det en väldigt spontan tripp in till hotellet i stan. Var först hos Hanna innan vi begav oss ner mot stan. Åkte hem lite tidigare...Pallade inte vara kvar!
Igår fick jag ett s.k. städryck (som jag får ytterst sällan) och städade hela undervåningen + tolaletten där uppe. Och idag har jag hjälp the parents ute i trädgården + att jag har lagat mat och spelat spel med lillbrorsan.
Denna helgen har som ni ser inte varit alltför stressig. Men det är skönt det. har inte pluggat så jäkligt heller, men det får gå ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0