2009-10-12 (gårdagens inlägg som inte gick att lägga upp igår)

HejHej!
Ska snart gå och lägga mig för jag är hur trött som helst. Imon blir det till att dra ut till skogen med hela miljögruppen. Vi ska kolla på mossor och lavar. Man ska ha med sig fika och lunch, jag gillar inte att ha med mig en massa mat och sätta mig i skogen på någon jäkla stubbe och käka mat som bara bli äckligare och äckligare efter varje sekund som går eftersom det inte ligger i något kylskåp. Okej...Nu var jag väldigt negativ men..så är läget.
Vad har jag hittat på idag då?
Jo, jag har varit i skolan. Första lektionen var miljöpolitik på 1,5 h. Sen hade vi världens rast på ca 4 timmar eftersom samhällen var inställd p.g.a. att läraren var sjuk. Vi delade ut lappar om julklappar också, inte alls tidigt, men det kan ju vara bra att veta. Efter det så åkte vi ner och skulle hitta ett par stövlar till Ida att ha med sig imon. Det blev knallröda, men väldigt snygga, stövlar. Sista lektionen hade vi idrott, det blev tennis. Har hittat en ny sport för mig. Det var skitkul med tennis verkligen men jag kommer nog ha träningsvärk i min högra hand. Man använder ju muskler som man normalt inte använder. Men roligt var det!

Ha en superbra kväll! Vi hörs imon när jag/om jag kommer hem från skogen.
Puss & Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0