2009-10-14

HejHej!
Sitter här och kollar på jönssonligan. Har varit hemma från skolan idag. Pallade inte förlja med till Linköping med klassen + att jag har en sån jäkla träningsvärk i benen så att jag inte kunnat gå på spinning idag.
Igår var vi ju som sagt i Norra Kvill med miljöklassen. Det var skitkallt men annars var det faktiskt helt okej. När man kom till skolan i stövlar så kännde man sig verkligen som en NV tönt. När vi gick ner mot busshållplatsen så glodde alla lite extra på oss. Men har kommit på att jag inte facineras (stavning) av en massa lavar och mossor så som våran lärare gör. Men jag fick iallafall in några rätt iallafall, lite småstolt ja.

Nu ska jag gå ner och fixa iordning lite nyponsoppa.
Ha en bra onsadagkväll!

Puss & Kram

Nu ska jag gör ngt som jag normalt inte brukar göra: Lägga upp en bild på mig själv. So enjoy!

¨
Bilden togs för ca 1 år sedan


Kommentarer
Postat av: ida :D

Så fin bild <3

2009-10-14 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0