BLOGGTORKA

Ja, det kan jag säga att jag har haft. Har inte direkt haft någon lust att blogga + att mitt internet krånglar. Men nu är jag igång igen (hoppas jag).  

Just nu har vi höstlov, eller det är snart slut men ändå. Jag och Ida har haft en loppis sen i tisdags så vi har verkligen jobbat. Fick in mer pengar än vad jag trodde vi skulle få. Vi har lite saker kvar som vi ska ge till erikshjälpen men vi får fan inte tag i dem.
Idag ska jag nog dra till hotellet en sväng med Fis. Ida är på Gotland och latjar (stavning?) lite. HAha*
Annars måste jag plugga i helgen. Är snart klar med min idrottsuppsats och ska jag börja plugga till naturkunskapsprovet som vi troligtvis har på torsdag. 
Jag ska faktiskt se om jag kan få upp en ny bloggdesign också. har haft denna väldigt länge så jag känner att det kan vara dags att förnya sig lite. 
Men ska fortsätta plugga nu. Skriver kanske lite senare, vi får se.
Puss & Kram


Höst <3
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0