Fredag och efterlängtad helg!!

Tjaa!
Äntligen fredag! Har varit ute och gått en sväng med Ediz. Pratade av sig lite, alltid lika nice.
Skolan idag började med ett svenskaprov. Skitsvårt var det verkligen, och jag tror faktiskt att nästan alla tyckte det. Efter det hade vi samhäll A. Har kommit på att samhäll kan vara ett av mina favoritämnen, både A och B. Psykologin var lika seg som vanligt. Vi valde ett nytt ämne idag också: inlärningspsykologi tror jag det hette. Får se om det är ett roligt område. 
Imon blir det till att åka till växjö för att kolla på lillsyrrans skola. De har öppet hus där. Ska ladda upp med godis och loka så att man klarar sig den lååånga vägen dit + hem. Haha! 
Måste också hinna plugga. Har miljöpolitiksprov på tisdag som jag verkligen skulle behöva minst ett VG i. 
Nästa helg är det också dags för HÖGSKOLEPROVET och jag är skitnervös. Har inte alls övat så mycket som jag borde gjort. Har faktiskt inte övat ett skit, om jag ska vara ärlig. Men vi får se hur det går. 

Ska gå och duscha nu! 
Puss & Kram


Bingo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0