Hemma

Är hemma från skolan nu. Egentligen kom jag hem vid halv 1 faktiskt. Skulle gått på spinning idag men det blev inget, tränaren hade skadat knät. Jag måste bli bättre på att ringa innan jag ska dit, glömmer alltid bort det. Men jag har iallafall fått min träning idag, cyklade precis när jag kom hem. Ska kanske ut och rida en sväng också men det så inte ut på hästarna som om de ville ta på sig en sadel och ta ett varv på ridbanan.
Idag är det verkligen svinkallt ute (men det är mysigt, om man då inte ska vara ute) så ska nog elda lite i kakelugnen. Bor ju som sagt i vårat TV rum medan vi håller på och renorvera mitt riktiga rum. Vi har målat en gång i taket nu, men vi har två gånger kvar + att det måste gå tre dagar emellan varje strykning. Vi har en deadline innan jul att vi ska vara klara med rummet och det tror, och hoppas, jag att vi blir.

Hade tänkt att baka något nu, men vet inte riktigt vad men jag återkommer om det sen ikväll.
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0