Lördag kväll...

Hemmakväll på hög nivå! Sitter här med täppt näsa och ont i halsen = inte kul. Har ätit äckliga chips också. Mormot var snäll och köpte lite chips till oss, sour cream megapåse typ, men de smakade inte ett skit. Dippade dem i min hemgjorda dippsås så då blev det bättre, men jag kan ju säga att jag aldrig kommer äta dem igen. BLÄÄ! 
Ikväll är det bara mammsen, pappsen och jag som är hemma. Lillsyrran har ju flyttat till växjö och kommer bara hem varannan helg, men denna helgen är även lillbrossan borta. han är på "lan" hos en kompis, de ska spela WOW. Att man kan spendera en kväll + en natt på att spela, det kan inte riktigt jag förstå. Och tro mig...Jag har faktiskt provat på att spela WOW men så jäkla roligt var det verkligen inte. 
Vädret har inte ändrat sig ett skit sen jag skrev nyss. Vinden har bara ökat en aning. Jag hoppas ju som sagt på snö men det får jag väl vänta ett tag till på. jag är en av dem som vill ha snö på julafton. Några som är med mig på det?

Ska glo färdigt på filmen nu. 
Ha en bra lördagsKVÄLL och gör inget jag inte skulle göra! Haha*



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0