Party all night (Panic all night)

Har precis duschat och funderar på vad jag ska ha på mig. Nån som har nått bra tips? Ska dock inte vara utklädd. Det här med kläder hatar jag verkligen. Vet aldrig vad jag ska ha på mig så det brukar bli så att jag bara slänger på mig nått i sista minuten. Haha!

Fis kommer vi halv 10 och då ska hon hjälpa mig med håret. Hon är så duktig så. Jag kör idag så det blir till att köra nyktert ikväll, men det funkar det också. Ediz är så snäll så vi får åka med henne :D

Nä, nu ska jag gå och rota i min closet och se om jag kan hitta nått "snyggt".
Ha en superbra lördagkväll/natt!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 21:48:10
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

hoppas du fick en roligkväll!

2009-11-01 @ 15:26:11
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0