Sunday

Halloj!
Har ni hittat på idag? Jag har faktiskt varit så duktig så att jag har bakat bullar, och sen kom jag på att det är "kanelbullens dag". Snacka om tajming. Har också hämtat en massa kassar med ved. Är svinkallt i vårat hus så då är det mysigt att elda i kakelugnen och vedspisen.
Ska kolla igenom miljöpolitiken lite också. Har läxa i det tills imon så lite förberedd kan man ju vara.

Såhär ser nästa vecka ut:

Måndag: Miljöläxa
Tisdag: ---
Onsadg: LEDIG, spinning 12.00
Torsdag: Ska försöka vara klar med engelskan
Fredag: Tandläkaren, Seminarium (samhäll A)

Det är ju inte den jobbigaste veckan. SKa se om jag kan börja plugga lite smått till svenskaprovet v.42, men som sagt så får vi se om jag pallar att göra det.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0