Tuesday

Hej Hej!
Sitter här vi matbordet och håller på och pluggar till högskoleprovet. Ska snart ut till stallet en sväng.

Jag känner mig skitdeppigt eftersom jag har blivit skoltrött redan, men jag tror att lovet kommer väldigt lägligt. Jag och Ida ska faktiskt ha en loppis på höstlovet. Under biblioteket i Vetlanda tisdag till torsdag så då tycker jag att ni ska pallra er dit. På fredag ska vi ner och kolla på lokalen. Jag tycker faktiskt att det ska bli riktigt roligt.

Igår satt jag och kollade på en massa skolor. Jag vill ju, som ni redan vet, plugga i England men jag ska ändå söka till en massa svenska skolor också tydligen (enligt mamma). Hon vill att jag ska ha en plan A, B,C och D. Haha! Och visst kan det vara bra. Jag vet fortfarande inte säker vad jag vill plugga till. Men det ska man väl komma på. Hade ju tänkt att jobba precis efter gymnasiet i kanske 1-2 år och sen börja plugga. Men vi får se vad det blir för något.

Nä, ska fortsätta med högskoleprovsövningarna nu.
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

De ska bli riktigt nice =)

Mamma har plan Ö ;) haha!

<3

2009-10-20 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0